Proszę czekać
Proszę czekać

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.

LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
LpNazwaOpisTypRozmiarDatadataUdostdataModcreatingmodifierOpcje
Informacje
Ilość odwiedzin: 292
Podmiot udostępniający: Biuletyn Informacji Publicznej Urząd Miasta Radziejów
Nazwa: w sprawie wprowadzenia procedury zarządzania incydentami z zakresu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych i informacji w Urzędzie Miasta Radziejów
Numer: 291
Typ: Brak
Osoba, która wytworzyła informację: Robert Wesołowski
Osoba, która udostępnia informację: Robert Wesołowski
Data wytworzenia informacji: 21.03.2022 09:36:03
Data udostępnienia informacji: 21.03.2022 09:37:01
Data ostatniej aktualizacji: 21.03.2022 09:36:42
Rejestr zmian